Dagens pass

I dag red Linne Tanis. Det är alltid lika kul att se någon annan rida Tanis, för hon går så bra. När jag var liten ville jag ha en häst som bara jag kunde rida, som bara jag kunde få att gå fint och sådär, men näää, fy sjutton för att ha en sån häst. Mycket roligare om alla kan rida den.

Det gick i alla fall bra. Vi skrittade upp till skogsängen och där jobbade Linne lite på volter. Skrit och trav. Sista traven var toppenfin! blev ett snabbt pass, för vi hade lite bråttom plus att det blåste rätt mycket, men Linne "made the situation". Haha:P



Självklart blev det den rosa outfitten. Linne "råkade" sätta på fel handske, haha.












Asså min häst och hennes steg, i LOVE it!!!!!!!!!!!!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0