Gårdagens pass

I går drog jag och Linne tillsammans till stallet, eller ja stallet och stallet, hagen då:P Men iaf så ska ju båda hästarna ta det lugnt så det fick bli en chill barbackatur. Härligt för både oss och hästarna. Samt att det sprack upp och blev sol just då:)

Rider hela tiden med Novat nu, och det funkar så bra. Glad att hon trivs så bra på det:) Men ska som sagt fixa bettskivor till  det med. Man ska bara ta och pallra sig i väg till Hökks då, när lönen kommer.

Skrittade, jobbade på lite med skänkelvikningar över vägen och hon flyttade bara jag tänkte flytta. Superfin, formen var toppen även den. Red upp på en liten äng som vi brukade träna på förut, men nu är den helt igenväxt, så det gick inte så bra. Tanis och jag nästan försvann i gräset, haha:P Men iaf så travade jag lite där och hon var fin.

Skrittade och travade ett par meter sedan på hemvägen plus att hon skulle gå i form i uppförsbacken. Hon var jättefin. Hon tycker det är så kul att bli riden så hon jobbar på jättebra. Duktiga lilla ponny! 

 Vi hade bråttom, därför inga bra bilder, men några iaf:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0