Utvärdering

Jag köpte för några månader sedan ett par nya handskar. Jag tycker att det är svårt att hitta handskar som är bra, oftast är de inte så slimmade som man vill, storleken är lite konstig, eller så får man inget bra grepp.

Dem jag köpte heter CRW® PU Handske och kommer från Hööks. De kostar 139;- och finns i vitt och svart.




Jag måste säga att jag älskar dessa handskar. De sitter jätteslimmat, är sköna och snygga. De ger supebra grepp, utan att man blir stum i handen och funkar på alla soretrs tyglar. Dem är även bra att rida med när det regnar, även fast både handskar och tyglar är dyblöta så får jag ett bra grepp.

Jag ger dessa handskar högsta betyg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0