13 februari

Godmorgon! Jag har nyss gått upp typ, och har hunnit sätta igång en tvätt samt göra frukost. Det blir en ostmacka, yoghurt och ett glas mjölk idag. Mums!

Sen ska jag klä på mig och dra ner till affären och handla, jag har hur mkt grejjer som helst att köpa.

Seeeen ska jag ut och rida på lilla Inka! :) Ska bli kul! Och spännande haha, jag tror vi ska rida ut så vi får se hur det går ;) Men detta blir ju också bara ett pass där jag känner in mig på henne liksom. :)

Sen efter det ska jag hem, duscha, käka nån middag och sen ska jag sätta mig och plugga lite. Ska bli enormt skönt att bara slå sig ner i soffan med en kopp te och vara lite hurtig och plugga. Sen har jag gjort allt jag ska för denna dag, och den får nog avslutas med en film. MYS!

Jag ska absolut blogga när jag kommer hem om ridpasset, medans jag är borta kanske ni kan tipsa om några kuliga bloggar? Gärna era egna om ni själva tycker att de är bra. ;)

Här har ni ponnyn igen. :) haha jag vet att ni älskar min lilla knopp jag gjorde som jag rullade upp och lät den sitta där utan snodd, haha. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0