Boots

Jag älskar mönster och starka färger på utrustning. Det ger så mycket personlighet och en egen stil liksom. Jag använder alltid boots på Tanis i fram, hon har bara skor i fram, bara för att hon har ett så långt steg och kan ibland slå i fram och bakhovarna i varann. Och självklart speciellt nu när hon har brodd.

Hittade några snygga boots som jag gärja skulle vilja ha.


Det finns matchande benskydd till hos Ponnyprakt.





Dessa ser ut att ha väldigt bra passform och snurrar nog inte så lätt.








Om jag någon dag skulle bli dendär tävlingsryttare så skulle jag lätt ha
haft dessa guldiga på ärevarven, sååååå snygga!





Själv använder jag mig av vanliga svarta gummiboots från Hööks.



Använder du boots?



Kommentarer
Postat av: Linnea & Mikaela

Tack så mkt! :)

2011-02-14 @ 19:34:00
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0