dagen

Goddagens på er!

Idag ska jag promenera med Imsan tror jag, och kanske springa några sträckor också. :) Då kan vi passa på att jobba lydnad från marken också, det blir bra. Hon har ju sitt sår på rumpan som ni säkert såg i några inlägg längre ner, därför tar vi det lugnt några dagar. Kan tänka mig att hon är lite öm och så där.

Men det blir alldeles lagom, för sen ska jag skynda hem och hinna duscha och gärna damsuga och fixa lite. Köket var KAOS imorse, fattar inte hur svårt det kan vara för vissa att bara hålla rent efter sig... -.- HURSOM, det är för att min nya inneboende kommer och ska skriva kontrakt och så så därför har jag lite bråttom.

MEEEEN vi hörs sen om hur det gick och så. PUSS!

Haha jag i fredags:" Taaaanis, tanis hääär, taaaanis!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0