Dagen

Godmorgon raringar! Jag har lyxen att ha lång sovmorgon idag, sjukt skönt. Men jag var uppe rätt tidigt iallafall, för jag vaknade av mig själv.

Jag ska försöka komma på nått roligt inlägg idag, men just idag har jag en totalt hästfri dag. Det blir bättre imorn, för då ska jag först rida på Akka, sen efter det ska jag till Active stable (som ni kommer att få veta mer om imorgon) och efter skolan ska jag och Emme till Ester i vår klass för att rida på hennes hästar. Jag ska rida på hennes B-ponny, haha! =D Jag kommer bombis att trilla av eller nått haha! Kul ska det bli iallafall. :)

Men idag får ni ha överseende med att det inte blir så mycket bloggning från min sida, jag ska försöka knåpa ihop något litet inlägg som sagt.

Nu ska jag läsa lite roliga hästbloggar, jag ska göra ett inlägg senare om vilka jag läser, och fördriva lite tid tills jag ska till skolan. Vi hörs sötnosar!

HAHA, jag lekte lite med webbcamen, och fick till en fin fjoooortiz pose ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0