Dagens pass

Tanis har fått promenera mycket nu, men idag blev det så för att mamma skulle med och jag inte riktigt var så kry att jag orkade jobba henne. Men solen sken och det var härligt så det gjorde inget.

Oj, vad hon har mycket överskottsenergi nu. I morgon ska hon förhoppningsvis tillbaka in i stora hagen då Nisse flyttar över till killarna. Nu har hon också slutat med metacammen, hon fick sista idag.

När vi var ute så busade hon jättemycket, bockade, småstegrade och slängde med huvet, och när hon skulle komma ikapp mig travade hon. Busponny. Solen sken så härligt men det var kallt och jag är noga med att hon har det varmt nu så hon hade sitt tjocka stalltäcke på ute. Men hon tyckte nog det blev lite varmt för hon gick ut i den djupa snön på sidan av vägen och rullade sig:) Sedan traskade hon där ett tag, bra träning, toppen!





Tanis och mamma.







Kommentarer
Postat av: anna lindh

Vad fin hon är.

Var så skönt att se henne i hagen hos Irma i dag igen:)

2011-02-14 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0