dagens ridpass

Hej bloggen!

Idag red jag en stund på ängen ovanför hagarna. Det var rätt dåligt underlag där, men bättre än inget. Imsan var PIGG haha, hon var lite halvtokig och ville springa snabbt. Men hon lyssnade ganska bra ändå.

Vi red på några volter och jobbade igenom henne i sidan så hon skulle bli mjuk och fin och det gick jättebra.
Sen fick Emme hoppa upp en liten sväng också och prova lite och det gick bra det med. :)
Dock har hon tappat så sjukt mkt muskler nu under vintern... Hon är inte alls lika fin som hon var för ett par månader sen... Dumma halka.

Men hon var mysig i stallet också, så det var bra. :) Bilder kommer, Emme ska lägga upp dem!

Sen så har jag bestämt mig för att bara rida 2 dagar i veckan på Imsan, för jag känner att jag inte hinner med annars. Jag har så mycket annat som jag också vill hinna med och resvägen ut till imsan är över en timme dit och en timme hem, så ni kan ju tänka er själva. Men vi får se hur jag gör längre fram, men just nu blir det två ggr i veckan.     

Vi hörs mer imorn, PUSS

En gammal bild på iiiiiimsie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0