Dagens ridpass

Hej!
Det var supermysigt att rida idag, det gick så bra så. :) Vi red ut ett helt gäng typ, jag & Imsan, Sanna & Erika (häst) Erika & Cassini och Emme & Tanis som tömkörde. Kul när man är så många! Imsan var så lugn och fin idag, skönt för omväxlingens skull haha :D Och hon var fin när jag flyttade för skänkeln, när jag krävde lite mer av henne så blev hon lite sur haha men hon tog i iallafall.
Vi travade lite kort också och då ville hon trava snabbt, men hon lyssnade ganska bra iallafall. :)

Sen så var hon jättegosig i stallet också, hon var bara sur när jag spände sadelgjorden. Men annars var hon mys, och väldigt glad och positiv. :) Lilla skruttis.

Ibland förstår jag henne inte alls, men det känns ändå som att vi börjar komma underfund med varran nu och att vi börjar bli bra vänner... <3


Ännu en bild från ridpasset i fredags :) På fredag hänger Carro med och fotar, så då ska vi se om vi får några riktigt fina bilder! =D

Dessutom så bestämde jag mig idag för att jag bara ska rida 2 ggr i veckan i ett par veckor nu, fram tills det att jag har lov. För efter lovet har jag praktik och då kan jag rida tre ggr i veckan igen, då jag inte har så mycket skolarbeten då! =) Jag längtar tills jag kan börja rida mycket igen, haha det känns som mycket mindre med bara två ggr i veckan.

Nu ska jag iallafall kolla ponny akuten och sen sova! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0