Gårdagens stalldag

Hej igen! Förlåt för usel bloggning, men vi hade helt enkelt inte tid. Först hade vi praktik, direkt efter det drog vi hem till emme där hon fixade åt sina kaniner. Efter det åkte vi till stallet och fixade, sen kom vi hem rätt sent så då var det bara att äta middag och kolla film som gällde.

Hursom, Imsan fick stå igår. Det var helt sjukt halt, så vi kunde inte ta oss nånstans i princip. Men jag pysslade och grejjade med henne länge istället. I boxen var hon sur.
Men när jag ställde henne i gången så var hon bättre, och skötte sig rätt bra. Jag borstade, masserade, stretchade och fixade med manen och svansen. Jättemysigt tyckte hon att det var! :) 

I övrigt så har jag inte mycket att berätta om gårdagen, det hände inget spännande. Vi hörs senare med roliga inlägg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0