Godmorgon!

Godmorgon! Här är man uppe i tid, jag som trodde att jag skulle få bråttom, men jag hade ju tydligen tänkt helt fel tidsmässigt. Men nåja, tid för att blogga då ju!

Nu på morgonen ska vi till Akka (ridskolan) och vi har väl ett dressyrpass som vanligt. Ska bli kul, jag hoppas på en rolig häst! Sen efter det så ska vi till Active Stable.

Active Stable är (om jag har förstått det rätt) ett stall där hästarna sköter sig själva mycket. Det finns utfodringsautomater, där hästarnas individuella fodergiva är registrerad osv. Så de bara går in i automaten, och om det är tid för käk så får de sitt foder. Verkar så himla tufft tycker jag! Det ska bli jätteintressant! :)

Sen efter det så ska vi dra direkt till Esters stall, och så ska vi rida ut typ. Haha det ska bli mysigt =) Ni får höra mer om det, ridpasset på akka och Active Stable senare. PUSS

Jag vill ha tillbaka den där musklade rumpan!!! Men när våren kommer ska vi se att vi ska komma tillbaka till den bra formen vi hade innan snön kom, och vi ska bli bättre än så dessutom!

Kommentarer
Postat av: Katja

Vems musklade rumpa menar du, din eller hästens? ;)

2011-02-10 @ 16:20:02
URL: http://idontmindit.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0