Godmorgon

Jag har varit vaken flera timmar men jag har verkligen inte gjort nåååågot vettigt! Jag har suttit framför Facebook hela morgonen och spelat Horse Saga, vilket jag började med idag och insåg att det var rätt kul. Beroendeframkallande haha. ;)

Jag är iallafall hemma idag för att plugga och så kommer ju även en tjej och kollar på rummet i min lägenhet som jag hyr ut. Därför skulle jag inte ha hunnit om jag skulle ha varit på praktiken.
Så jag passar på att ha en ordentlig plugg-dag och jag ska försöka jobba bort ALLT nu innan lovet och 3veckorspraktiken. Då vill jag bara kunna slappna av och fokusera på allt roligt!

Jaa, nu ska jag väl ta mig upp ur sängen och fixa iordning mig lite innan Stina kommer - vi ska nämligen plugga tillsammans. :)
Vi hörs under dagen lovers!

Haha en charmig bild på Inka får fylla ut inlägget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0