Hästfri dag!

Hej lovers! Underbara onsdag! Först min underbara sovmorgon, och sen det faktum att efter skolan har jag inga planer = jag kan hitta på vad jag vill! Egentligen ska jag plugga lite, men det får göras senare. Jag ska se lite vad de andra i klassen har för planer så får vi se. :)

Inga hästar alls idag, inte ens en hästlektion, så jag kommer tyvärr inte ha något spännande att dela med mig av. Men ni klarar er ju ändå, ellerhur?

Imorgon ska jag iallafall först rida på Akka, och sen rida på Inka. Och på fredag ska jag rida Imsan igen, och sen på lördag & söndag ska jag rida Inka. Så då får ni uppdatering ;)

Men vi hörs senare vänner, PUSS

Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0