Ingen ridning idag...

Ja, inte blev det nån ridning för oss idag inte. Vädret är ju kaos, det har toksnöat hela dagen och bussarna går knappt att ta sig med. Och hade vi väl kommit på en buss så hade vi nog inte kunnat promenera helt vägen till stallet i denna snö. Supertråkigt... Jag ville ju rida på lilla Ims! Men nästa vecka hoppas vi på bra väder så att jag kan rida ordentligt! =D

Men på söndag ska jag rida Inka igen! Det ska bli kul, haha :) I övrigt är helgen hästfri. Imorgon ska jag flytta flyttlådor till min källare, och sen ska jag väl bara ta det lugnt. Ska bli en skön helg hoppas jag!

Vi hörs senare, PUSS

En bild från i sommras när jag red Paddington! Fin gammal herre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0