Linne och jag

Hur lärde vi egentligen känna varandra? Jo vi var smarta nog att börja på samma skola. I ettan och halva tvåan så hängde vi typ ingenting och ja, vi kände helt enkelt inte varann så bra. Men förra våren typ så började vi sitta med varann på matten och på den vägen var det. Vi blev tajtare och tajtare och är nu bästa vänner. Tänk att vi typ varit bästisar i bara mindre än ett år. Det käns som om vi kännt varann i hela livet.

Linne är den jag kan:

* Berätta allt för, och då menar jag verkligen ALLT!

* Rida och träna med

* Dela hästerfarenheter med och lära mig av

* Skratta så mycket att man nästan kissar på sig

* Dra otroligt dåliga skämt för och garvar som en tok ändå

* Bråka med när vi inte håller med om något

* Säga smeknamn som, Snuttetufflan, Pluttson, Smulan och Cutiepay till:P

* Och framförallt ha så GALET kul med, all the time

Linne och Emme= FOREVER

(barnsliga gänget här ja)





Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D

Kolla gärna in min blogg:

http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".



Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



btw. Väldigt fin blogg ^^'

2011-02-11 @ 13:32:27
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: linnea

MEN SÖTNOOOOOS

2011-02-11 @ 13:38:39
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0