ryktborstar

Är ni noga med rykten av era hästar?
Jag försöker alltid vara noga. Jag är ofta snabb när jag ska ut och rida, men jag ser alltid till att ha borstat där sadeln ligger, på benen, huvudet osv. Någonstans jag är väldigt noga är sadelstaden, dvs där sadelgjorden ligger.

Sen efter jag har ridit så brukar jag alltid borsta lite längre, med många olika borstar och så. :) Det uppskattas verkligen av hästen!

Min favoritborste är en brun med tagelborst från hööks, på "handtaget" är det bling. :) Den är bäst att rykta med, för den tar bort både smuts och dam!

Typ såhär ser min favvoborste ut, fast med bling på remmen, supermjuk och bra!

Men den bästa borsten måste jag nog säga är den traditionella stübben borsten. Jag älskar kvalitén på dem, de brukar hålla lääänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0