Sadlar

Jag har två sadlar till Tanis. Båda har jag fått av SHV. Det är en westernsadel och en allround.





Den använder jag mest när jag rider kravlöst eller bara ska skritta ut i skogen. Jag rider ibland i bara repgrimma och då är det skönt att ha en riktigt bekväm sadel att sitta till i. Jag älskar denhär sadeln, den är jätteskön och dessutom snygg:)


Och en allroundsadel. Den är gammal som gatan och väldigt vid. För vid egentligen. Men den ligger toppen på Tanis och hon kommer att kunna växa ordentligt i den. Just nu har jag en padd som höjer bakvalvet men när hon byggt upp mer muskler så kommer jag nog inte behöva den mer. Den är mot dressyrhållet typ och är galet skön. Passar verkligen perfekt att rida dressyr i:)

Vad har ni för sadlar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0