Snöstorm

Godmorgon vänner! Vilket väder! Det snöade mycket redan igår och jag kan gissa att det har fortsatt så under natten. Jag såg på facebook att flera av mina vänner sitter fast ute på landet där de bor, för att bussarna inte går/ att de inte kan ta sig till bussen. Galet!

Vinden har vint runt mitt fönster hela natten och jag har vaknat flera gånger av att det låter som att fönstrena ska spricka typ. Och halva fönstret är täckt med snö så om jag sitter i soffan så ser jag knappt ut genom fönstret. Hehe!

Haha webcambild. Himlen är INTE sådär blå, den är typ grå. Men ni ser snön iaf! (ehm, bortse från min stackars vissna blomma som jag glömmer att vattna hela tiden.)

Idag var ju planen att vi skulle rida till ridhuset, men det kan vi ju glömma nu. Det är hur mycket snö som helst så hästarna skulle vara helt slut redan när vi kommit till ridhuset. Så istället får vi väl rida på ängen uppe vid hagarna litegrann. Som underlaget tillåter liksom. Vi får se, ni får höra vad vi gjorde senare iallafall. :) Men puss på er raringar, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0