Dag 1: Vilka är vi/vem är jag

Skriver som Linne gjorde:) Jag heter då Emilia, men kallas för Emme av alla i skolan, annars kallas jag mest Millan. Jag fyllde 19 förra veckan, alltså den 19 januari. Jag är född i Stockholm, men flyttade till Uppsala när jag var 3.

Min pappa är finsk/schweisisk och min mamma är född på Gotland. Min släkt bor i Skåne, Halland och Småland och där tillbringar jag några veckor varje sommar. Folk brukar säga att släkten är värst, men så är det INTE i detta fall, jag älskar min släkt, haha:)

Jag måste erkänna att det Linne och jag gör mest när vi är hemma hos henne är att glo på Beck. Vi är besatta, och självklart är Micke P hetast ever, haha;) Sitter ofta vid datorn jag, läser hinner jag aldrig med, om inte läsa tidningen på morgonen räknas. Älskar att krypa ner i soffan och kolla på film, spelar nästan ingen roll om vilken, bara man ser på film. 

När det gäller musiken så lyssnar jag på typ allt, från Magnus Uggla till Queen, väldigt blandad smak alltså. Men krogenmusik är nog bäst ändå. Gillar krogen, hehe. Hänger där när jag har råd och lust.

Jag är intresserad av mode och försöker alltid fixa ihop lite egna outfits och så. Gillar oxå smink, så det är bara på stalldagarna (när jag inte är i skolan i stan) som man får se mig utan smink, haha.

Vill ni som sagt veta mer om min vardag med kompisar, fester, mode och livet så kolla in min andra blogg.
www.MissEmli.blogg.se


Jag i måndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0