Dag 1: Vilka är vi/vem är jag?

Jaa, vi presenterade oss ju nyss meeen... Får ta med lite fakta som jag inte redan berättat! :)

Jag heter som sagt Linnea och kallas Linne. Jag är 18 år, fyller 19 till sommaren.
Jag är uppvuxen i uppsala, har flyttat runt lite där. Just nu bor jag i min egna lägenhet.

Min pappa är dansk, så jag är alltså halvdansk. Hela släkten bor där, och jag är även döpt där. Jag har en liten plan att jag ska flytta dit när jag har jobbat ett par år, och jobba med hästar. Hästnäringen är stor där! Nu lät det som att jag inte har en mamma, men det har jag. Det kommer väl under "min familj" tror jag...

Utöver stallet och skolan så umgås jag med vänner och partar gärnet på krogen. Nu var det dock ett tag sen jag var ute, men det skyller jag på influensan.

Jag är en becknörd, jag kollar på beckfilmer hela tiden. Jag kan erkänna att jag tycker att Micke Persbrandt är fett snygg. Sen så läser jag också. Typ när jag käkar frukost sitter jag alltid och läser, lite mysigt sådär. Jag läser bara chiclitt, inget annat är roligt. Just nu är det guccikrigen som gäller!

Jag lyssnar på mycket musik. Mest det som spelas på krogen, men även andra roliga låtar som på ett eller annat sätt hamnar på min spellista. För några år sedan var jag totalt besatt av The Ark, och det sitter väl kvar lite ännu. Jag tycker att deras musik är bland den bästa!


Seeeeen vet jag inte om det finns så mycket mer spännande att skriva om mig. Nu vet ni en del iallafall! :)

Haha mitt skolfoto. Thats me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0