Dag 2: min familj

Ja, då var det dags att berätta lite om familjen.
Vi kan ju börja med mamma och pappa.

Min mamma heter Maria och fyller 50 år i år. Hon jobbar på sjukhuset som personalschef typ, och på fritiden så umgås hon med vänner och så. Jag och mamma har en (oftast) bra relation, jag kan prata om allt med henne. :)
Ja, vad mer ska man skriva?

Min pappa heter HansOve (japp, danskt namn) och är 49 år. Han är somsagt dansk, och det kan man ibland höra när han pratar. Ibland lägger han in danska ord istället för svenska och sådär, men det stör ju inte mej för jag fattar ju ändå! Haha! Han jobbar på italienska bil ab (eller vad det nu heter) som nånting. Han reser massor iallafall! Han är den bästa pappa man kan ha, han skjutsar överallt, och betalar allt osv, haha ;)

Sen har ju min mamma gift om sig med sin nya man Janne. Janne har en son, som heter Danne (jag vet, Janne & Danne) som alltså är min plastbrorsa. Han är 26 år och pluggar. Trots att vi inte har varit en familj så många år, så är han verkligen som en bror för mig. :)

Sen har pappa också en flickvän som heter Carina.


Så ser min familj ut ungefär! :)
Och ni får inga bilder för jag har inga bilder på varken pappa eller mamma på denna dator.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Ja, så fort man håller sig varm så får man se hur stor ut som helst. :D Det är ju inte någon modetävling direkt. :P

2011-01-31 @ 03:02:51
URL: http://inchlaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0