Dagens träningspass

När jag kom till stallet så red Klara Dinnie på fältet, så jag var där oxå. Men det var lite skare så hon tyckte det var lite jobbigare att gå, men det funkade. Dock blåste det typ storm så hon var väldigt nipprig och sprallig. Hon förstår ju inte alls att hon bara får skritta nu, så det blev lite slängtrav och några galoppsteg här och var.

Men hon var jättefin när hon väl koncentrerade sig. Gjorde bra halter och jobbade på fint med ryggen.

Men hon var redan mycket finare i ryggen. Reagerade inte alls lika kraftigt nu. Jag ska göra en film om hur jag masserar och strechar henne nu. Linne måste vara med och filma så den kommer nog upp på måndag eller tisdag.





Snodden hänger under bettet för att den ska vara lös när jag leder
henne till och från ängen. Bettskivan knasade sig lite oxå:P


Täcket blåste upp, var typ storm!













Hästarna i hagen.


Imsan var nyfiken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0