Emme presenterar sig

Hej, det är jag som är Emme, eller Emilia, som jag egentligen heter. Jag är 19 år. En glad och sprallig tjej som tar livet med en klackspark. Linne och jag är bästisar, och har hästarna i samma stall, så då fick det bli en blogg.

Jag började rida som femåring på en shettisridskola, har alltid hållit på med hästar och ridit lite här och var. I början var det hoppning som var det roligaste men nu är det dressyren jag lever för. Nu har jag en foderponny, Tanis som jag utbildar. Jag har även en medryttare så jag är i stallet 5 dagar i veckan.

Linne och jag går i samma klass, och ja, hon beskrev ju skolan så fint. Älskar oxå skolan:) Dem jaf spenderar tid med är självklart Linne, vi sitter typ ihop, är allltid tillsammans! Sedan har man en grym klass som man hänger med, och andra vänner såklart.

Jag bor i stan, Uppsala, med min mamma och lillebrorsa. Pappa bor ute på landet med sin sambo och hennes tre barn. Men det är i stan jag bor mest. Jag har även tre kaniner och tre katter.

Ni kommer att få följa min och Tanis väg till en fin och utbildad ponny.

Är ni mer intresserade av vem jag är så kolla in min andra blogg www.MissEmli.blogg.se
En personlig blogg som handlar om mitt liv och allt mellan himmel och jord.

Hoppas ni kommer att gilla bloggen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0