God Morgon

Idag ska jag åka ut tidigt till stallet. Ska försöka hinna med 10.10 bussen så jag får skynda mig lite. Kollade på termometern nyss och det är nollgradigt, vilket kanske slopar mina chanser att tömköra på banan idag. Jag vill inte använda den när det är tö, för då blir det så gropigt och bukligt när det fryser på igen. Men det kan ju vara kallare ute på landet oxå, hoppas det.

Det blir i alla fall ett tömkörningspass. Var länge sedan vi jobbade på volt på två tömmar så det får det bli idag. Ska försöka ställa igenom henne ordentligt i båda varven och öva lite på halter där hon bär upp sig i halten. Men från och med idag, då hon kommer gå på antiinflammatoriskt nu i dagarna så ska hon bara skrittas. Men det kommer nog att gå bra.


Hon gör alltid bra halter med alla ben under sig, så duktig:)


Det är hennes man som ser konstig ut, hon har inte sådär skum hals.
Den höll på att lägga sig efter att ha varit stubbad.

Hoppas ni får en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Tack!:)

2011-01-29 @ 12:10:55
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0