Godmorgon!

Godmorgon! Ser att statistiken var hyffsat hög igår trots att det bara var andra dagen. Dessutom är ni GRYMMA på att kommentera, fortsätt så! :)
Tänkte också bara säga, att om ni tycker om vår blogg och vill följa den så gör det på bloglovin! :)

Idag har jag inte Imsan, utan ägaren ska rida/fixa med henne. Så därför är det en hästfri dag, vilket helt ärligt kan vara rätt skönt. ;) Ni hästtokar vet vad jag menar! Ibland måste man få tid att bara göra ingenting typ.

Idag ska jag bara fixa inför festen ikväll. Typ fixa naglarna, håret osv osv. En ta hand om mig själv-dag.

Under dagen ska jag se till att jag fixar fram några roliga inlägg åt er, och jag hoppas att Emme gör likaså.
Vi hörs under dagen!

En bild på Imsan från igår. Haha den extra remmen som sitter på sidostycket där, det är två achenremmar som jag har för att sidostyckena inte ska åka in i ögonen på henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0