Godmorgon

Godmorgon bloggläsare! :)

Jag är hästfri även idag, vilket är skönt. Jag brukar inte ha Imsan på helgerna och det är rätt smart faktiskt! För då hinner jag med jättemycket annat =)

Jag fick bästa dagarna i veckan som kommer också (jag och ägaren kommer ju överrens om dagar, och jag får nästan alltid de dagar som jag vill ha), måndag, tisdag och fredag. Måndag är bra för att det är en bra dag typ, tisdag är bra denna vecka för att jag nog ska hem till Emme efter och sova där. Fredag är alltid bra, för där slutar jag ju så tidigt! På fredag kanske jag även får med mig en fotograf, så då får ni nya bilder!

Jag ska, trots att jag inte har något ridpass att berätta om idag, försöka lägga upp några inlägg som är hyffsat bra. Jag har lite idétorka nu bara, men jag kommer nog på nått!

Vi hörs!

Bild från nån av de kallaste dagarna i vintras, titta på hur tjock jag ser ut i alla kläder!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Haha, du blev lika bred som hästen. :P Fast det är nog jag i vanliga fall, haha, jag har ju inte direkt den bredaste hästen. :P

2011-01-30 @ 12:48:56
URL: http://inchlaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0