Godmorgon

Godmorgon! Jag kom faktiskt upp i tid, det är inte varje dag... Haha. Jag ska iallafall till skolan snart, och efter det ska jag till stallet. Jag slutar efter lunch idag typ så jag hinner rida medans det är ljust! :D

Det blir nog ett ganska lungt pass idag, för hon har vilat ganska mycket under ett par veckor nu (när det har varit så halt överallt och skare på alla ängar) och jag vill inte att hon överanstränger sig. Men en lång tur med trav och kanske en galopp om underlaget tillåter. Jag ska rida ut själv idag dessutom! Det går nästan alltid bra för mig då av nån anledning, haha! :)

Nåja, jag ska se till att fixa några roliga inlägg till er som ni kan läsa under dagen. Ha det goast så hörs vi ikväll. PUSS

såhär såg jag ut för ett par dagar sen haha.

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

sv; Ja jag tycker klickern är super! Fast jag tränar ju dock bara Felicia men den funkar säkert lika bra på häst. Fast det är ju iof olika på häst och häst också :)



höhö kk då ska jag följa denna x]

2011-01-28 @ 08:01:29
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Julls

SNYGGG BLOGG! :D

2011-01-28 @ 09:34:20
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0