Linne presenterar sig

Hej!
Nu börjar bloggen långsamt komma i ordning. Vi har en header iallafall, om än tillfällig. :)

Jag tänkte börja med att presentera mig, som en start på denna blogg!

Linnea heter jag, kallas Linne, och jag är 18 år gammal. Jag har ridit sen jag var liten till och från, men aktivt nu i ca 6 år. Just nu är jag medryttare på ett halvblodssto som heter Irma, som går under smeknamnet Imsan. Henne rider jag tre dagar i veckan och det är alldeles lagom för mig med skola och allt annat som tar tid. Jag är dressyrryttare, och har alltid varit. Jag är inte mycket för hoppning, utan jag tycker mest att det är läskigt.

Utöver ridningen så går jag i skolan, realgymnasiet. Där går jag nu sista terminen. Jag går hästhållning, så hästarna är med mig även i skolan. I skolan har jag även mina bästa vänner. Jag går i världens bästa klass!
Jag har naturligtvis vänner även utanför skolan, och dem gör jag tid för så gott jag kan.

Sen spenderar jag även tid med min familj så ofta jag hinner. Jag bor i en egen lägenhet så det kan vara svårt att träffas ibland, men nån gång i veckan blir det iallafall.

Denna blogg kommer som sagt handla om mig, Emme och våra hästar. Jag kommer att skriva mycket om min utveckling med Imsan. Det kommer ett mer ingående inlägg om Imsan senare.

Hoppas nu att ni tycker att bloggen är intressant och följer den! :)


Kommentarer
Postat av: stiniis

Vad roligt! Haha smarta ni var med namnet på bloggen ju! Och fin header, den kan ni ha ett bra tag utan att skämmas ;)

2011-01-27 @ 19:41:38
Postat av: Tonyagnete

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-09-06 @ 07:17:37
URL: http://tonyagnete.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0