Long reining

Jag har egentligen ingen erfarenhet av detta men jag provar mig fram och ser vad som funkar. På tisdag tänkte jag ha träns och mina långa westerntyglar på tanis och "tömmköra" fast utan gjord. Jag provade förut med bara vanliga tyglar och lixom "red" fast på marken, hon tyckte det var lite konstigt men ställde igenom bra och lyssnade toppen. Så nu ska jag testa det fast med längre tyglar. Jag tränar ju mycket markträning med henne så jag tror att detta skulle passa oss bra. Ska ta kort på tisdag så får ni se hur jag menar:)

Kommentarer
Postat av: Angelina

Du får jättegärna ta kort och tipsa om hur du gör för jag behöver en hel del tips om roliga övningar och metoder från marken. :D

2011-01-31 @ 03:00:53
URL: http://inchlaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0