dagens planer

Nu har hela förmiddagen gått och jag har käkat lunch dessutom. På förmiddagen jobbade vi med något som vi ska skriva fakta om typ, och vi valde pessoabett. Det är ju det mest omdebatterade bettet någonsin skulle jag tro.

Det var intressant, och jag ska dela med mig av mina åsikter och lite fakta i ett inlägg.

Sen på lunchen åt jag typ hur mycket som helst, jag var döhungrig. Nu ska jag och Emme strax ha möte med Ida (lärare) om vårt projekt. Även det har med hästarna att göra, jag ska berätta mer om det också i ett inlägg.

Sen ska jag sitta i skolan och slappa lite, seeeen ska jag dra ut till stallet. :) När jag är klar där så ska jag skynda mig hem för jag ska på tantmiddag (haha jag ska äta med mamma och hennes kompisar, "tanterna").
Sen ska jag nog se till att sova hyffsat tidigt, för imorn är det ju party hela natten. ;)

Jaja, vi hörs senare. LOVE!

haha en till gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0