Dagens planer

Godmorgon mina läsare! Hur står det till idag?

Har sovit lite halvdant i värmen, var säkert över 25 grader i mitt rum inatt, suuuck... Aja!

Idag ska jag och Emme dra till UpplandsVäsby och möta upp Amanda. Vi ska dra till horze! Hur länge sen var det inte man var där? Jag har spanat på en ridhjälm därifrån, så jag hoppashoppas att den finns inne nu. Sen ska jag köpa silikonsnoddar och lite annat smått och gott har jag tänkt.

Sen ska vi (om klockan inte är alltför mycket, vi ska ju hinna hem och äta och grejja innan stallet ikväll) dra till Stora Wäsby och kolla när Amanda rider.

Såå, det är dagens planer. Ni får se vad jag fyndade när vi kommer hem. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0