Dagens två ridpass

Hej på er! Jag sitter och kollar på sändningarna från falsterbo, det var sagt att det skulle vara dressyr men det var hoppning istället. Nåja, dressyren sänds ju imorn så jag är glad ändå för hoppning är ju också kul att kolla på. :)
Ska strax ut och gå rundan och kolla alla hästar, sen blir det film och sen sova!

Jag red först Esak idag, det gick bra och han var fin. Den sista avtravningen var super, han var sjukt mjuk och lyssnade så bra så. Kul ridpass, jag smälter lite när jag sitter på den ponnyn.

Sen red jag Kalle. Han är bara så sjuuukt stor. Galet asså. Jag red mest igenom honom i sidorna på exakt samma sätt som jag har gjort de senaste dagarna och han börjar fatta hur jag vill ha honom. Han var stel som en pinne i ena sidan i början av passet och jag blev nästan galen för lilla jag har sjukt svårt att rida ihop en sådan stor häst. Men mot slutet efter att jag verkligen hade bitit ihop och bestämt mig för att det SKULLE gå, så lossnade han och jag fick en fin sista trav så där avslutade vi. Imorn ska jag ta igenom honom i galoppen också. :)


Några bilder blir det inte, för det är antingen blogg.se eller mitt internet som fuckar. Men vi hörs imorn eller kanske på söndag. PUSS :)
//Linne

Kommentarer
Postat av: Dressageponys

riktigt, härlig blogg! kommer lätt titta in igen :)

vill du vara med och tävla om ett guldigt bling-bling pannband?

ta då en titt här, direkt länk till inlägget: http://dressageponys.blogg.se/2011/july/utlottning.html#comment

lycka till!

2011-07-09 @ 16:12:14
URL: http://dressageponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0