Hej bloggen

Jag har fullt upp nu, det är jobbet och massa festande. Vilket gör att bloggen läggs lite på sidan. Men idag kommer Linne hem:D ÄNTLIGEN! Så vi ska komma igång igen. Hoppas hon tycker det är okej att dra ut till stallet på kvällarna, för då åker jag med henne när hon ska ut, vilket gör att Tanis får sig en skritttur några gånger i veckan, då blir hon nog glad, min lilla prinsessa.

I går var jag ute med Julle hos Thilde igen. Jag red en som hette Nalle, supergullig gammal man på typ 22 barre. Vi hoppade massa i skogen. Och nog för att jag är dressyrryttare, men gaaaalet vad kul det är att hoppa. Vibara taggade massa och skrek för full hals när vi dånade fram över hindren. Sjukt kul! Bilder kommer:)






Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: tack så mycket! :)

2011-07-25 @ 11:35:14
URL: http://moseisley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0