Ösregn

Det var så härligt att rida idag. Det småregnade under hela turen, så det var svalt och skönt.

Jag köpte ju en säkerhetsväst sist på Hööks, idag "red" jag in den. Och den var självklart helt underbar, så skööön! Härligt att äntligen ha en väst som jag kommer att använda. Nu ska den på varje gång jag rider, så länge det inte är för varmt.

När jag skulle cykla och möta Linne vid bussen kom regnet, jag hade då bara en kvart tidigare legat och stekt på altanen hos min moster. Det ÖSTE ner, plus att det haglade, så jag blev sååå blöt. Mina bara lår blev helt röda av allt hagel. Jag drog då till busskuren och när Linne gick av bussen satt vi där ett tag tills det regnade mindre:P

Rolig dag:D Linne och jag flummade som sjutton på bussen hem, helt galet:P



Vi, på midsommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0