Snygga Imsan

Godmorgon! Det blev en seeeen kväll för mig och Emme igår. Vi kom hem från upplandsväsby vid sju, så då skulle man få i sig mat och byta om innan vi åkte till stallet. Så i stallet var vi till halv elva tror jag haha.

Men vi red iallafall på vallen bakom sommarbetet, och Imsan var faktiskt jättefin. Jag tycker inte att hon brukar vara så fin där, men igår skötte hon sig riktigt bra. Jag jobbade på volter och med att ställa igenom henne, samt lite sidförande. Ett lätt pass på så sätt, men Imsan tyckte att det var jobbigt ändå.

Sen provade jag naturligtvis alla nya grejjer på henne också, och hon blev såååå fin. :)


Fick dock klippa av lindorna typ en meter, dom var en aning långa som ni ser på bilderna haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0