Dagens pass

Hejhå! Jag gjorde ett försök att mobilblogga idag, men det gick ju inte så bra nej, haha.

Dagens ridtur var iallafall superhärlig! Vi red till "galoppgrusvägen" som alltså är en sjukt härlig grusväg att galoppera på. I skritten och traven var hon supermjuk, och sen i galoppen var hon också gööörfin. Första vändan samlade jag henne och nog blir hon låg i formen men med lite arbete kommer hon nog upp sig även i den gångarten. Andra vändan låg Tanis först och då rejsade vi på lite först och sen när Tanis bröt av till trav så samlade jag ihop henne och j*klar vilken liten gummiboll hon blev. Supersamlad!

Sen red vi nån annan väg tillbaka som jag inte har ridit förr men den var mysig iallafall, man kom ut på galoppängen. Där drog vi ett galopprejs och Imsan accelererade från noll till hundra på typ en halv sekund, jag typ pep och höll i mig haha. Det är stunder som dessa som man inser vilken sjuk kraft det är i våra små gulledjur. :)

Ashärlig tur iallafall! :) Enda minuset var alla bromsar och flugor, SAMT att jag brände sönder axlarna, inte skönt haha.

En kroppsbild på Ims från förra sommaren. Ska se till att ta nån ny snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0