Dagens pass

Hemma igen efter en fullspäckad dag. Det blev som sagt galoppjobb. Men inte så mycket tempoväxlingar utan jobbade mer på sammlingen. Hon har precis börjat sammla sig i galoppen nu och det går bara bättre och bättre. Hon har svårt för vänstergaloppen, men idag fick vi in en toppenfin. Lät henne springa på en bit så att hon blev glad och busig och sammlade sedan upp henne. Hon var jätteduktig och tog i som bara den. När jag berömmde henne med klappar och ord kröp hon ihop ännu mer och sprang på med öronen spetsade. Så duktig:)

Jobbade i skritten och traven på skänkelvikningar över vägen. Jag behövde bara tänka tvärning så tvärade hon jättefint. Samlad och fin var hon också.

Det går så bra för oss just nu, det är helt underbart!






Dagens outfit: Inte matchande. Men jag rider typ bara med hoppschabraket nu (usch och jag ska vara dressyrnörd) för att det blir så svettigt, och dessa lindor är de enda som jag slipper ha paddar under (som också blir så svettiga), så den var genomtänkt ändå:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0