Dagens ridpass

Red mycket riktigt ett galoppass. Det är så bra att jag kommer på planering och skriver det, för då bestämmer jag redan innan vad jag ska träna på:)
...
Gjorde skänkelvikningar i skritt och trav. Har för inte så länge sedan börjat sitta ner i traven, men idag sammlade hon sig prfket så det var helt mjukt att sitta ner. När jag travade av kunde jag länga ut hela tygeln och hon fick en fin lång och låg form.
...
I galoppen var hon först tramsig och slängtravade jättefort/halvgalopperade, haha, men sedan rätade hon upp sig och blev fin. I sista fattningen kunde jag samla henne mycket och hon jobbade på en bra bit.
...
Hon blir bara finare och finare för varje dag, det är så underbart!
...
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0