Dagens ridplan

Jag åker bort i morgon och kommer till stallet först på onsdag igen. Ska ner till min moster i Småland. Min medryttare tar Tanis sålänge. Så idag blir det bara en mysig tur. Ska rida favoritslingan, grisrundan, som jag inte ridit sen nån gång i höstas, ska bli underbart:) Blir en ganske kravlös tur, skritt, trav och galopp, givetvis ska hon gå i form och vi kommer att jobba på fattningarna, men thats it. Inga skänkelvikningar eller annat jobb, bara en mysig tur.

Kommer att sakna henne dessa dagar, jag blir alltid nostalgisk och fjollig om jag är borta från henne mer än en dag. Haha, men jag tycker så fruktansvärt mycket om henne<3






Kommentarer
Postat av: Julls

SuperDuper mysig bild!!! :D

2011-06-18 @ 13:12:18
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0