DISSAR

Linne DISSAR:

Att hööks har tröjor med huva/luva på! Alltså, jag har åkt dit hur många gånger som helst för att jag vill hitta en tröja UTAN huva (för visst att det är snyggt MED, men det är bra mycket säkrare UTAN) och det enda man ser är tröjor MED huva.
Jag tycker att det är dåligt, för jag själv tänker säkerhetsmässigt; om jag är ute och rider i skogen är risken större att jag fastnar i en gren med huva än om jag inte har en. Sen är det ofta en regel på tex ridskolor att barnen inte får ha huva på tröjorna. Varför lanserar en ridsportsbutik ens sånt?


Vad tycker ni; rider ni med huva? Själv rider jag bara med huva om jag inte har någon annan tröja. Jag föredrar dock att rida med en tröja utan huva, om inte annat så är det SNYGGARE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0