Jag är tillbakaaa!

Hej bloggen! Emme uppdaterade ju för fullt igår, jag var upptagen, men nu är jag här igen! Jag hoppas verkligen att vi håller bloggen rullande under sommaren, för det är ju en grym blogg. Ellerhur? ;)

Med Imsan går det bara framåt. Hon var in till en tandläkare för inte så länge sen, och det visade sig att hon är bra i munnen, förutom lite foderinpackningar och sådant. Men ägarna köpte även med sig ett nytt bett hem, som jag tycker att hon är superhärlig på. Pessoa magic system heter bettet. Hittills har hon gått super på det, och hon har känts väldigt fräsch i övrigt så nu hoppas jag att träningen kommer igång!

Jag var på väg att sluta på Imsan i våras. Detta på grund av att jag hade så otroligt dåligt med tid. Skolan tog upp heeela min fritid kändes det som. Men som tur var kunde vi lösa det så att jag kunde rida en gång i veckan fram tills sommaren istället. Nu under sommaren har man ju hur mycket tid som helst, så det är ju skönt. Jag hoppas att jag även får tiden att räcka till i höst.


Jaa, det var lite om mitt och Imsans läge just nu! Är ni glada att vi är tillbaka?

Jag och Imsan igår. Hahaha jag når inte stigbyglarna i westernsadeln och jag vet inte hur man ändrar. Därav benen rätt ut, hehe.

Myshäst! Visst är nya tränset fint? Rundsytt med bred nosgrimma, finaste dressyrtränset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0