Jag överlevde en barbackatur!

HEJ! Förlåååt för att jag har bloggat så otroligt dåligt, jag har bara inte haft motivation, och de senaste dagarna har jag dessutom inte haft något internet. Jag bor hos min mamma och där vet jag inte hur man får igång internettet haha.

Idag red jag och Emme iallafall ut, vi red barbacka. Jag har alltid varit livrädd för att rida barbacka, och är väl lite fortfarande. Jag har så otroligt dålig balans. Men Imsan är iallafall skön att rida barbacka på för hon är så tjock och så har hon ingen manke haha!

Hon var faktiskt ruskigt fin idag. :') Hon skrittade och travade i en jättefin form, hon är verkligen galet härlig i formen nu. Idag var hon väldigt mjuk i munnen också, hade ett jättefint stöd. Sen galopperade vi världens kortaste bit också, hahaha, det var skräckblandad förtjusning. Jag höll i mig och hoppades på det bästa typ, hon blir så sjukt låg i galoppen så jag hade ingen hals eller nått framför mig liksom.

Till saken ska tilläggas att jag har inte ridit barbacka i annat än skritt på lätt ett år, haha :) Men det ska nog bli mer av det i sommar. :)

Jag har inga nya bilder på Ims på denna datorn, men jag tog lite bilder på henne i hagen som ni ska få se nån dag, plus att Emmes pappa tog bilder på mig & Ims i hagen med sin systemkamera, så då får ni lite fina bilder också. :)

Jag säger bara att jag älskar verkligen den här hästen, lite extra mycket idag när hon var så fin och duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0