Lyckade ridpass

Hej kompisar! GUD så trött jag är, jag är heeelt slut!
Jag drog ut till stallet hyffsat tidigt och red ut en sväng på Imsan. Hon var superfin, som hon är för det mesta numera. Pigg och framåt, men lyssnade ändå ganska bra. Hon var galet fin i galoppen också, tills hon fick nått ryck och började studsa så jag fick ta ner henne till skritt och jobba lite med koncentrationen haha :P
Men i övrigt var hon fin! :)

Sen åkte jag till Lotta (min handledare på praktiken, där jag även ska sommarjobba i sommar) och vi gick igenom en hel massa inför sommarjobbet. Sen red vi, jag fick prova hennes unghäst Snoddas. En jättetrevlig storhäst, som dock är i största laget för mig. Men han var fin, lätt i handen och så. Något slö bara men vissa hästar måste ju vara såna med. :)

Och nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem, duschat och slängt i mig världens största portion pyttipanna. Nu är jag mätt & glad och ska strax krypa ner i sängen och se till att få lite sömn inför körskolan imorn.

Vi hörs imorn om jag hinner blogga, annars så hörs vi säkert på söndag. PUSS

Sveriges finaste häst i mina ögon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0