Smulan

Hej, äntligen hemma igen efter en lång dag. Vi befann oss ju på Lilla Bärsta hela eftermiddagen och kvällen, där vi ska jobba i sommar. Jag provred deras nya tävlingsponny. Ramour 1, även kallad Smulan. Ett brunt sto på 12 år. Het liten ponny med mycket stofasoner. Först red Hanna för att visa henne lite, jag har aldrig sett henne riden förut, och sedan hoppade jag upp. Hon var verkligen kul, pigg och låg på så fick jobba mycket med hand och skänkel. Red igenom henne ordentligt för att hitta alla knappar och vi kommer nog att trivas bra ihop.

Jag kommer att ha ansvar för henne under veckan vi är där. Ska bli kul. Ägaren är hoppryttare så det blir nog mycket finslip på dressyrrörelser, sånt som jag ju gillar:)

Kameran fick dock inte följa med, så inga bilder:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0