Dagens pass

Hade morgonen i stallet så åkte ut tidigt. Det första hon gjorde igår när hon kom in i boxen var förstås att rulla sig, i spånet, men fleectäcket, så jag fick stå och skaka av täcket en stund innan jag kunde byta och släppa ut henne i morse:P

Det blev en riktig skön dag i stallet, helt själv, ganska skönt ibland. Red banvallen till skogen och red in där. Har tänkt att hoppa de små stockarna som ligger där sen jag red där sist, men det har varit för mörkt hela tiden.

Travade fram henne ordentligt fram och tillbaka till lilla ridhuset först och sedan in i skogen. Skuttade över stockarna i trav och galopp, och hon tyckte det var helkul. Tekniken var inge bra alls, men hon tyckte det var hellajbans, och jag med, så det gör inget, såklart:)

Red sedan över kvarnen och hem. Travade och skrittade bara idag. Hon var jättefin, men pigg! Så fort jag kortade tyglarna började hon småtakta, haha, gullunge<3

Hade reflextäcket idag bara för att det var så grått ute, kändes som att det var säkrast.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0