No time

Hade ingen lust eller tid att blogga igår kväll då jag bara ville slappa när jag väl kom hem, och duscha av mig all päls som minst sagt fanns överallt.
...
Tanis blev iaf jättefin, hon var superpgg sedan när vi red så visst är det bra att klippa:P Bilder kommer i kväll, samt inlägg om gårdagens och dagens ridning:)
...
Idag ska Tanisen och jag ge oss ut på en tur i solen, ska bli så skönt att äntligen få rida i solljus, så underbart:D Blir ett pass i alla gångarter med mest foccus på rakriktningen, samt övergångar.
...
Och jag ska dra ihop en riktigt snygg outfit på henne idag, brun/ljusblå blir den:)
...
...
...
Ljusblå/grå outfit.
...
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0