Tanis Bananis

Var ute rätt sent idag, hade annat för mig på dagen, samt att jag vill vara i stallet när de andra är där, roligast så:)

Cathrine och jag gick till banan och jag gav lite tips när Cathine red. Tanis och jag stod utanför och betade så länge. Eller, ja, jag smaskade faktiskt inte på nått gräs, det fick Tanis stå för, hehe.

Sedan släppte jag Bananen på banan och körde lite join up, men det gick katastrofdåligt idag. Ingen kommentar, men jag var bra grinig på henne resten av kvällen sedan. Men nu sakanr jag henne och vill bara puss på henne iaf:P

I morgon får Tanis vila, för hon skulle egentligen bara ha promenerat idag:P Dessutom ska jag rida Qinne, det blir ett dressyrpass på banan, ska bli kul:)



En bild på en vääääldigt tjock Tanis från i somras, haha:P






Kommentarer
Postat av: Stina

Jösses vilken tjockis! :p

Men äsch, det kan inte gå bra jämt :)

2011-11-15 @ 07:54:06
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0