Today

Promenerade Qinne en kortis, jag ville inte rida honom när jag är såhär sjuk då jag måste koncentrera mig så mycket. Men han var nöjd ändå:)

Sedan kom Linne och vi drog till banan med Tanis. Linne red ett lätt dressyrpass men fick lite problem med vänstergaloppen, så jag hoppade upp och red igenom henne lite grand. Hon var väldigt fin och fick till bra galopper också, även om det gick lite för fort och vi typ låg ner i kurvorna:P

Hade en mysig dag i stallet iaf, även fast jag inte orkade så mkt. Tog några bildern på pollarna när jag kom till stallet också:)


















Haha, failbilder de två sista, kameran ville inte riktigt vara med:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0