Todays plans

Ska efter lunch dra ut till stallet. Kirrar hästarna på en gång så mockar jag och fixar fodret efteråt, så hinner vi förhoppningsvis vara ute i solen.

Qinne ska jag longera. Men tar med mig en extra lina så får vi se om jag dubbellongerar istället, eller provar att tömköra honom lite. Vet inte om han är tömkörd innan, så vi testar lite:) Kommer bli kul att jobba lite från marken.

Tanis har jag inte riktigt någon plan för än, vi får se vad jag känner för när jag kommer ut, men det blir nog longering för hennes del också. Det var ett tag sedan, så det skulle behövas.

I morgon ska Cathrine och jag ut tidigt och köra lite markarbete på banan. Ska bli spännande, har ju aldrig ridit något ordentligt markarbetespass på Tanis, så vi kör vårt rejs och har toppenkul som vanligt:D









Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Ååh, tack! :D

2011-11-18 @ 10:48:04
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0